lördag 21 januari 2012

LCHF Langos

Dagens kvällsmat blev något som jag har varit sugen på riktigt länge, Langos, bland det godaste jag vet. Är verkligen supernöjd med vårat recept, klicka här för att komma till receptet. Idag hade vi vitlökssmör, creme fraiche, räkor, rödlök och ishavsrom på langosen. Jimmy hade också tunna skivor av kallrökt lax på sin.

Efter maten har jag parkerat i soffan, kommer inte resa mig på hela kvällen. Träningsvärken börjar redan smyga sig på och det är i hela kroppen, försöker känna efter om det är någonstans där jag inte har ont. Skidåkningen är verkligen grymt bra träning för hela kroppen. Idag var det dessutom roligt för första gången, svinjobbigt såklart, men jag börjar så smått se tjusningen med skidåkning. Kanske tar en vända imorgon också om jag kommer ur sängen. Ha en myspysig lördagkväll! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar