lördag 11 februari 2012

Laddar med kesoplättar

Äntligen helg och lördag, idag blir det skidåkning, bara två veckor kvar till Kortvasan nu. Ska bli spännande, men jag kommer vara väldigt nervös, ska verkligen bli en upplevelse och en utmaning. Dagens skidåkning blir upp i Gyllbergen, får se hur långt det blir, jag har hemsk träningsvärk sen torsdagens Body pump-pass i torsdags. Folk säger ju att det är bra att träna när man har träningsvärk så jag får väl tro på det. Hursomhelst så laddade vi upp med Kesoplättar till frukost idag, klicka här för receptet. Gjorde en större sats så det skulle räcka till båda. Jimmy premiäråt plättarna idag och han tyckte också om dom. Till åt vi rysk yoghurt och skivade jordgubbar.


Ha en skön lördag! Hörs sen! / Camilla

2 kommentarer:

  1. Så mycket som ni är ute och åker kommer det säkert gå utmärkt med åkningen!

    Jag har lite ångest här eftersom jag ska åka halvvasan och åkt ca 2,5 mil totalt i år. Blir att klara av ytterligare en imorgon dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du ska åka halvvasan :) Har du åkt mycket tidigare säsonger? Vi är ju totala nybörjare och behöver alla mil vi kan få, behöver slipa en del på min teknik känner jag. Trodde aldrig att det skulle vara så svårt, ser ju så lätt ut. Lycka till med skidåkningen imorgon! Ha det gott!

      Radera