torsdag 15 mars 2012

Äggmacka

Vi kom hem lite sent på kvällen idag och fanns inte riktigt tid för matlagning, så det fick bli äggmacka och kaffe. Har Carbzone bröd i frysen som jag rostade och toppade med bregott, kokt ägg, majonäs och stenbitsrom.

Full rulle på jobbet idag, känner mig lite mör efter kvällsjobb igår och en lång dag idag. Tröstar mig med att jag jobbar kortdag i morgon sen har vi ledig helg! Ska bli grymt skönt och hoppas på fint väder. I morgon kan jag garantera er att det blir grillat även om det så snöar ute, för är det fredag så skall det grillas från och med nu och fram till hösten! :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara ta det superlugnt och vänta på att Camilla skall sluta jobbet. Ha en go kväll!



1 kommentar:

  1. Om ni är sugna på att vinna lite roliga saker kan ni vara med och tävla på min blogg! :)
    Kram

    SvaraRadera