måndag 12 mars 2012

Ledig Måndag

Idag är vi lediga och vädret är med oss! Kommer bli en kanondag idag känner jag. Camilla har nyss dragit iväg på ansiktsbehandling och jag är hemma med barnen och tar tag i lite små "måsten". Har bla ringt en bekant på kummunen som skall komma hit och spola ur vårat avlopp som har vart dåligt jättelänge men som nu i stort sett satt igen sig helt! Det kommer bli åtgärdat den här veckan, känns grymt skönt!

Till frukost åt Camilla en tallrik turkisk, keso och hallon. Jag åt 2 st stekta ägg och ½ paket bacon, lite kaffe på det så är dagen igång. Idag skall vi grilla! Vi har fläskkarre i kylen som jag strax skall lägga i marinad. Vi får se om vi kanske får sällskap av Camillas föräldrar också.

Jag börjar känna mig sugen på att premiärspringa med mina nya skor, hoppas jag kan klämma in en springtur idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar