torsdag 1 mars 2012

Varm macka

Oj vad jag har varit trött denna eftermiddag. Jag har dragit på mig en förkylning som håller på och pikar just nu, lite träningsverk på det och varit uppe sedan kl 5 i morse. Så jag har inte varit speciellt kaxig. Jag har inte haft energi alls till att göra någon rejäl mat på kvällen och heller inte haft någon matlust eftersom jag är krasslig så min middag vart en varm macka. Plockade fram ett par skivor av Camillas goda bröd som vi har i frysen och körde dem i mackjärnet. Det vart kanon!

I morgon jobbar jag kort dag och slutar redan kl 13, sedan är det helg. Ska bli kanonskönt och hoppas jag är lite piggare tills dess. Fortsätter det vara så fint väder som det varit idag så lutar det kanske åt att grillen åker ut!!! Kommer bli ett kärt återseende :)

4 kommentarer:

  1. Varma mackor är ju så gott, det måste göras snart här hemma.
    Krya på dig och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket! ja varma mackor är inte alls dumt!

      Radera
  2. Det här låter så gott! Måste prova göra hemma! Först baka LCHFbrös och sedan fixa varma mackor! :) Tack för tipset!
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är perfekt att ha lite mackor i frysen att plocka fram när tiden inte finns att laga något...

      Radera