söndag 27 maj 2012

Mors dag

God kväll på er! Vilken  helg det har varit, helt perfekt! Kan meddela att studsmattan verkligen blev en hit. Barnen har varit helt lyriska och hoppat och hoppat. Härligt att se lyckan i deras ögon. Tror lätt att studsmattan blir årets köp!

 Så här vackert blommar äppelträden nu, skulle bara vilja pausa nu, älskar den här tiden, när man har hela sommaren framför sig.

 I mors dagspresent fick jag en låda med goda ostar, vilket bra present, den här lådan kommer jag kunna njuta av länge. Fick dessutom min absoluta favoritost, Gruyère, den är inte billig så det är inget man äter varje dag, men idag har jag njutit av den.


 Fick en blomma också, som Elsa hade valt, rosa blommor och med en fjäril på korgen, vet nog varför hon valde den.

Igår när jag var på fest så hade Jimmy barnen och farmor och hennes sambo på besök. De grillade ribs och grönsaker, ser inte helt fel ut. Tur att jag har en matlåda i kylen så jag också får njuta av lite goda ribs.

Hade en jätte rolig kväll igår, kul att gå ut ibland och dansa. Har dansat så jag har skavsår på varenda tå, man får väl nästan skylla sig själv om man går ut i nya skor, men det var det värt. Idag har vi varit på dop, det var en jätte fint dop, imorgon får ni se lite bilder på vad vi åt på dopet. Min gulliga vän hade gjort en LCHF-smörgåstårta och LCHF-chokladkaka till kaffet. Det hade vi verkligen inte räknat med, både smörgåstårtan och kakan var vädligt goda. Har inte ens tänkt på att göra LCHF-smörgåstårta, men det kommer det absolut bli i sommar. Tack, C!

Efter dopet åkte vi hem och la oss i varsin badenbaden och njöt av det fina vädret och ni kan ju gissa vad barnen har gjort, yes hoppat på studsmattan. Det var två väldigt trötta och nöjda barn som gick och la sig idag. Imorgon är det jobb och blodomloppet som står på schemat. Ha en fortsatt trevlig kväll! / Camilla

1 kommentar:

  1. Oh, vilken härlig dag ni har haft! Smaskig present du har fått! :)
    Ja, den här tiden på året är mest finast! :)
    Ha en fin ny vecka!
    //Lana

    SvaraRadera