onsdag 18 juli 2012

Onsdag


Shitt vad dagarna går snabbt! Redan Onsdag och snart helg igen. Jag fick aldrig liv i trimmern igår trotts min envishet, så nu skiter jag helt enkelt i den för tillfället. Får återuppta försöken någon gång i framtiden när tiden finns eller så köper jag helt enkelt en ny. Men det gör fortfarande ont i mig att jag inte fick den att fungera, det är en sjukdom att vara envis! Måste släppa det nu...

Vi skall ju ha grillfest här hemma i helgen! "tomtgatan bbq" kallar vi den och den infaller varje år vid semesterskifte på jobbet när dem flesta brukar kunna komma. Vi brukar alltid ha roliga jobbfester och denna blir nog inget undantag, skall bli riktigt skoj! Bland annat därför man blir lite frustrerad när man inte kan klippa gräs eller greja i trädgården, man vill ju att det skall vara fint i trädgården när man skall anordna grillfest. Men inte så mycket man kan göra när det regnar varje dag...

Min frukost idag ser ni här, turkisk yoghurt, keso och hallon på toppen. En gammal klassiker som jag inte kan få nog av. Nu skall jag bege mig ut och göra lite nytta. Ha en bra dag /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar