söndag 1 juli 2012

Söndag


Här har ni min frukost idag, en lchf fralla som jag delat och åt med philadelphia och skinka. Rekomenderar starkt dem här frallorna! så goda och perfekt att frysa in. Jag tog den här ur frysen nu och tinade i micron, till skillnad från vanligt bröd som kan bli torrt när man fryser och tinar det så behåller det här sin saftighet jättebra.

Jag och barnen är hemma medans Camilla jobbar också idag. Vet inte vad vi skall hitta på idag. Det utlovas ju regn som vanligt så vi får se om vi hinner ut något mellan skurarna. Börjar bli sjukt trött på det här sommarvädret nu!

Jag är sugen på att göra något riktigt smarrigt till kvällen men vet inte riktigt vad, suger på den ett tag. Ikväll är det EM final i fotboll också och jag håller tummarna för att Italien tar hem guldet! det är dem verkligen värda efter att ha visat upp imponerande, komplett och underhållande fotboll genom turneringen. Cassano får gärna avgöra.

Ha en skön Söndag!

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Googlade LCHF bloggar och hittade hit. Vilken trevlig blogg, här verkar man hitta många bra recept. Har nyligen börjat med striktare LCHF även om jag ätit "lite" kolhydrater en längre tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack! Vad roligt att du hittade hit :) Hoppas att du hittar något gott! Ha en trevlig kväll! / Camilla

      Radera
  2. Hej!

    Har provat många lchf-bröd och detta är ett av de absolut bästa, så tack! Bakade det idag som ett helt bröd med vallmofrö på. Provsmakade det ljummet med bregott och en klick lchf-lemoncurd = himmelskt gott!!

    hälsningar Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är helt klart mitt favoritbröd oxå! kul att du testade det...

      Radera