onsdag 18 juli 2012

Fin avslutningsmiddag på en bra dag!


Våran kvällsmiddag ute på altanen ikväll gick inte av för hackor! Vi hade några skivor pepparbiff kvar sedan tidigare. Så jag grillade på dem tillsammans med zucchini och tomat med parmesantäcke. Innan grillningen hade jag gjort iordning en sås som stod på spisen och puttrade. En grönpepparsås som jag gjort massor av gånger och den är såå god!, klicka här för receptet på såsen.

Efter maten drog jag och Vincent ut och hoppade studsmatta huur länge som helst, jag var helt slut och tvungen att krypa av. Men på honom finns det ju såklart inget stopp. Vi verkligen haft en toppendag jag och grabben. Vi började med att klippa häcken på förmiddagen, men det började ju såklart att regna. Ni kanske hör hur bitter jag låter, men det är jag också. Då gick vi in istället och kopplade in barnens DVD spelare i bilen. Sedan packade vi bilen full med avfall och tomburkar som vi åkte till soptippen och kastade allt skräp, sedan pantade vi burkarna och köpte en leksaksbil för pengarna. Alla glada, alla nöjda!

Elsa och Camilla har varit på barnkalas hos en dagiskompis hela eftermiddagen och dem verkar ha haft det superskoj dem också!

Hoppas ni haft en skön dag! /Jimps


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar