söndag 16 september 2012

Jobbhelgen är över


Nu är jag hemma efter den här jobbhelgen. Har varit lite trögt med en förkylning i kroppen. Nu är det också sista kvällen hemma på några dagar men jag känner inte riktigt att jag kan njuta av det just nu, har en rejäl klump i magen men intalar mig hela tiden att det kommer gå bra...

Jag har slarvat lite med maten idag så prio ett ikväll var att få något i magen så jag skivade upp lite god dansk korv och finncrisp med olika ostar på.
God kväll på er /jimps

3 kommentarer:

  1. Usch det måste vara jättejobbigt för er. Jag tänker på er i morgon och på tisdag! Massa kramar och tankar ger jag er!

    C

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tisdag! Det kommer att gå bra för er lilla tös! Och glöm inte att ta hand om varandra!
    Kram från Karlskrona

    SvaraRadera