torsdag 4 oktober 2012

Vincent 4år


Idag är det Vincents födelsedag, hela fyra år blir han idag. Han är en omtänksam kille som nästan alltid har något bus på gång. Är så glad och tacksam över att vi får ha honom. Han och jag har våran mysstund varje morgon och jag önskar att vi alltid kunde ha det så. Han kryper upp i sängen brevid mig och frågar om vi ska mysa och sen klappar han mig på kinden och säger "Jag tycker du är fin, mamma." och sen säger han "Älskar dig, gummis!" Man bara smälter och vill krama honom för alltid. Kan man börja dagarna på något bättre sätt?! Knappast!
Tänkte på det häromdagen, kärleken till ens barn, det finns ju inget större. Innan Vincent föddes tänkte jag ofta hur jag skulle kunna älska ett till barn lika mycket som Elsa, men sen när jag såg honom första gången så visste jag att det var möjligt. Tycker att det är så häftigt att någon som man bara har träffat i några sekunder skulle man kunna dö för på direkten, den kärleken är större än livet.

Vi älskar dig, Vincent! Nu och för alltid!
Grattis på födelsedagen!

Nu ska vi fixa med det sista innan det första kalaset drar igång. Har nyss varit och hämtat en Blixten McQeen-tårta på Ica Maxi och Vincent har ingen aning om den än så länge. Åh han kommer att bli helt överlycklig! Sen har jag och Jimmy fixat en LCHF-tårta. Båda tårtorna får ni se sen och receptet på LCHF-tårtan kommer självklart sen.
Ha en underbar dag och ta hand om varandra! / Camilla

5 kommentarer:

  1. Grattis Vincent!
    Och visst är det härligt med mys. Min son kommer ofta och kryper upp i knät eller på morgonen i sängen och gosar. :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis! :) Hoppas ni kommer att fina honom riktigt fint! :)
    Spännande med lchf-tårtan!
    Ha en fin kväll!
    kram
    //Lana

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Han har haft en toppendag!

    SvaraRadera