söndag 2 december 2012

Matdagbok dag 4

Här kommer matdagboken dag 4:

Jimmys Torsdag.

Frukosten åt jag på jobbet den här dagen. Det vart en tallrik turkisk yoghurt med hallon och en kopp kaffe till det.

I lunchlådan sedan hade jag med kycklingwok från gårdagen. Till det en halvliter vatten och två koppar kaffe.

Dagens middag sen vart kasslergratäng fullproppad med grädde och ost. Till det en halvliter kolsyrat vatten och en kopp kaffe på det. Mellan måltiderna åt jag tre skivor hästkorv och två näve nötter.





Jag märker idag att jag dagen innan åt lite för lite mat totalt. Vart lite småätande efter jobbet, annars en helt ok dag.

Camillas torsdag.

Började dagen med proteindryck och sen åkte jag och tränade styrketräning, efter träningen blev det en till proteindryck, naturellt vassleprotein.
 Blev ingen frukost utan vid 13-tiden blev det brunch, åt en omelett på två ägg med brie och basilika.



Dagen på jobbet var lite speciell, vi hade kundkortskväll och jag var tvungen att äta redan vid kl16 och då blev det kräftsoppa. Orkade inte äta upp hela tallriken, väldigt mättande soppa.

På kvällen när jag kom hem var jag lite hungrig så då åt jag några skivor med Gustafskorv och brieost.
Den här dagen blev bra matmässigt trots att dagen blev lite upp och ner och att jag inte åt när jag brukade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar