torsdag 6 december 2012

Matdagbok dag 7

Matdagbok dag 7

Camillas dag:
Åt två stycken kex med smör och ost plus att jag åt två skivor brieost. Vi åt en sen frukost och jag stod mig gott och fram till lunchen kl 14.


Till lunch åt jag en tripple cheese med salladsblad istället för bröd och en sallad till på Max. Blev väldigt mätt på hambugaren.

På kvällen åt jag plockmat i form av räkor, kex, ölkorv och ostar. Totalt 2 liter vatten under dagen.
Jimmys dag:

Min dag startade med en stadig frukost. En äggröra gjord på tre ägg och tre skivor hästkorv. Till lunch sedan åt jag precis som Camilla en tripple cheese med sallad på max.

Middagen vart ju likadan den med. Jag åt ett ordentligt lass eftersom jag senare på kvällen spelade innebandymatch. På kvällen efter matchen åt jag en näve jordnötter och drack rejält med kolsyrat vatten.

En vecka har gått och det är väl ungefär såhär våra veckor brukar se ut mer eller mindre. /Jimps

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera