onsdag 18 september 2013

Matdagboken.se

 

 
 
Vi har haft lite kontakt med Matdagboken.se som jag blivit väldigt imponerad av och jag tänkte skriva några rader om den här portalen som jag tycker är ett väldigt bra hjälpmedel för dig som vill komma igång med en livsförändring men också för oss som redan har gjort resan och är intresserade av recept och liknande.
 
Matdagboken.se är en väldigt proffsig sida där du kan lägga upp en profil och med hjälp av deras olika hjälpmedel och metoder nå dina egna uppsatta mål! Där finns allt ifrån bloggar, forum, recept, matdagbok, motionsdagbok mm...
 
Vill du gå ner i vikt med LCHF eller varför inte 5:2 och inte har någon tidigare erfarenhet av dessa dieter/livsstilar så är den här tjänsten ett ruggigt bra hjälpmedel! Dem har även en app för både iphone och android, men framförallt väldigt fina recept!
 
När vi började våran viktresa för drygt två år sedan så fanns det absolut inga hjälpmedel av den här sorten. Nu finns det flera stycken och utvecklingen går frammåt i en väldig fart! Jag är väldigt positiv till alla dessa hemsidor/appar och trenden överlag med ett växande både kost och träningsmedvetande. Det känns faktiskt som vi i Sverige är påväg åt rätt håll även om vi proppar i oss socker som aldrig förr så är vi mer medvetna än tidigare. Det bådar gott inför framtiden och jag håller verkligen tummarna för alla er som väljer att bryta mönster!
 
Ha en bra dag! /Jimps


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar