torsdag 4 juni 2015

Grillning för mig är lchf


Just nu uppdaterar jag inte så ofta som jag skulle vilja göra här inne på jimpslchf. Min passion till grillning är så stark så att jag fokuserar mestadels på uppdateringar inne på jimpsgrill just nu och det är ni alla säkert redan medvetna om. Jag skriver detta idag just för att jag såklart vill att du som gillar min lchf-blogg ska börja följa grillbloggen också. Recepten jag lagar på grillen är såklart även dem lchf, även om vissa av dem är av den lite mer liberala stilen men överge lchf, det gör jag aldrig! :)

Jag vill genom min grillblogg vara en pionjär inom grillning och det är bland annat därför jag skapade grillbloggen, för att just fånga upp grillarna och visa dem lchf-grillning samt visa mina lchf:are hur grillning ska gå till helt enkelt.

Jag jobbade till en början litegrann i uppförsbacke med den nya grillbloggen när man jämför framgångarna med lchf-bloggen, det är då man måste påminna sig om varför man bloggar! Jag bloggar lika mycket för egen utveckling och för att jag tycker det är roligt som för att driva en framgångsrik blogg utåt. Jag märker nu att det ger mer och mer resultat och det gör mig glad. Grillning och bbq är en smal krets i alla media och framförallt på internet, konstigt nog. Jag menar grillning borde vara så mycket större men det är ju vårat klimat som gör att det aldrig riktigt blommar ut ordentligt. Nu är jag kräsen såklart och grillning är växande men jag vill ha mer! :)

Vill du ha mer så häng med mig på jimpsgrill där jag fortsatt kommer envisas med att blogga om det som jag brinner för precis som på denna bloggen, just lchf och grill! Jag lovar er dessutom att jag kommer uppdatera mer även här inne under sommaren och mer frekvent efter grillsäsongen, för såklart lagar jag inte all mat på grillen.

Ha det fint! /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar